Vogue Crochet

14.11.2012 16:38

Tak konečně je to tu, vyšel můj oblíbený Vogue Knitting Magazine a nejen to, Special Edition Crochet - tedy pro anglicky nezdatné - speciální číslo věnované háčkování. Vzhledem k tomu, že háčkování mi jde výrazně lépe než pletení tak jsem z toho byla docela nadšená. A to především ze dvou důvodů. Za prvé, Vogue Knitting je jeden z velmi mála časopisů o pletení či háčkování, který nabízí projekty co jsou hezké, nositelné, elegantní a vhodné i pro lidi pod 50 let. Tedy Praktická žena má sem tam taky hezké návrhy, ale většinu z nich bych řadila spíše do průmeru a některé i do podprůměru. O háčkování Dana ani nemluvě. No a za druhé, naposledy Vogue vydal speciální časopis věnovaný háčkování v roce 1994! Tak doufám, že tentokrát bude o něj větší zájem a Vogue se rozhodne podobny časopis vydat dříve než za dalších 18 let.

A co v něm najdete? Jsou tu čtyři různé kolekce a projekty různé obtížnosti, takže něco pro všechny, Vzhledem k tomu, že je před létem tak je většinua modelů zaměřena na toto období, ale ostatně háčkovaná móda se stejně nejvíce hodí právě na léto. Mezi modely, které mě zaujali nejvíce patří tyto:

Čepici jsem dotvořila asi před týdnem a už je ve skříni. Je poměrně jednoduchá a hotová za dva večery u televize (což je výhodou pro nepříliš trpělivé jedince). Také jsem se pustila do toho barevného, asymetrického svetru. Ten zabere rozhodně déle než dva večery a doporučovala bych ho pro zdatnější tvořivce. Výhodou ale je, že můžete vybrat zcela jinou barevnou paletu a hotové dílo pak působí úplně jinak. Snad se mi podaří sem přidat i fotografii až ho doháčkuji.

Pokud vás časopis zaujal tak doporučuji mrknout na celý obsah na stránkách Vogue Knitting, kde se dá také zakoupit. 

Diskusní téma: Vogue Crochet

háčkování z USA

Edita | 30.12.2012

... časopis už mám doma ... objednala jsem si ho s dalšími výtisky Vogue Knitting přímo z USA a vůbec toho nelituji ... i když to stálo balík! ... už jsem uháčkovala jeden svetr a na další se chystám ... :-)
Edita

Re: háčkování z USA

Ailill | 08.01.2013

Gratuluji! V jinych casopisech se mi vzdy libily jen nektere navrhy, ale tento je opravdu super takze rozhodne dobry kup myslim si :)

Přidat nový příspěvek